Brandul prahovean La Cocoș intră în portofoliul gigantului german Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland

HomeActualitate

Brandul prahovean La Cocoș intră în portofoliul gigantului german Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland

Grupul Schwarz, care deține rețelele de retail Lidl și Kaufland, a achiziționat 70% din acțiunile companiei românești La Cocoș, brand fondat de antrep

Grupul Schwarz, care deține rețelele de retail Lidl și Kaufland, a achiziționat 70% din acțiunile companiei românești La Cocoș, brand fondat de antreprenorul Iulian Nica. Acesta păstrează un pachet de 30% și rămâne la conducerea companiei. Fondurile de investiții Morphosis Capital, CEECAT și BERD își fac astfel exitul, la doar câteva luni după ce au intrat în acționariat.

În urma tranzacției, identitatea brandului La Cocoș va fi păstrată integral – de la conceptul de magazin și politica de prețuri, până la echipa actuală. Mai mult, se anunță o extindere accelerată a rețelei, atât în România, cât și pe piețele europene.

„Prin această asociere se confirmă valoarea modelului La Cocoș, care are un potențial real de dezvoltare. Le mulțumesc investitorilor pentru sprijinul oferit și pentru că predau această afacere în cele mai bune mâini. Alături de Grupul Schwarz vom putea duce mai departe viziunea noastră și vom păstra ADN-ul românesc al brandului, inclusiv în noile locații ce vor fi deschise în Europa”, a declarat Iulian Nica.

El a comparat noul parteneriat cu un salt major în evoluția businessului: „Dacă asocierea cu investitorii financiari a echivalat cu o dezvoltare accelerată de 15 ani condensată în 5, colaborarea cu Grupul Schwarz este ca un zbor în spațiu – o scalare de 30 de ori mai rapidă.”

La Cocoș urmează să devină al patrulea pilon strategic al Grupului Schwarz, alături de Lidl, Kaufland și Schwarz Produktion. Tranzacția reprezintă o oportunitate cheie pentru consolidarea prezenței brandului românesc în peisajul european de retail.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: